Rosalía de Castro



Hoy, vino a mi mente el recuerdo de aquellas tardes volviendo del cole cuando pasaba por casa de mi abuela. No solía prestar mucha atención a las historias que contaba, mi cabeza, por aquel entonces, estaba más preocupada en otras cosas. Pero ahora esos cuentos de barcos y mares del norte me traen buenos recuerdos.
Quiero recomendar uno de los poemas que mi abuela me tradujo y explicó cuando tendría unos diez años. Es de  Rosalia de Castro y se llama "Adiós ríos, adiós fontes".

Adios, ríos; adios, fontes;
adios, regatos pequenos;
adios, vista dos meus ollos:
non sei cando nos veremos.


Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei,

prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña do meu contento,

muíño dos castañares,
noites craras de luar,
campaniñas trimbadoras
da igrexiña do lugar,

amoriñas das silveiras
que eu lle daba ó meu amor,
camiñiños antre o millo,
¡adios, para sempre adios!

¡Adios groria! ¡Adios contento!
¡Deixo a casa onde nacín,
deixo a aldea que conozo
por un mundo que non vin!

Deixo amigos por estraños,
deixo a veiga polo mar,
deixo, en fin, canto ben quero...
¡Quen pudera non deixar!... 

Comentarios

Entradas populares